loading...
رویای شیرین
مرجان محمودی بازدید : 29 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

خدا را دوست دام به خاطر اینکه با هر usernameکه من را connectمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا D.Cنمی کند.

خدا را دوست به خاطر اینکه تلفنش همیشه انتن می دهد و شماره اش همیشه در شبکه موجود است .

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه من را برای خودم میخواهد نه برای خودش.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه فقط وقت بی کاری اش به یاد من  نمی افتد.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همیشه وقت دارد حرفهایم را بشنود.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه اراده کنم onمی شود و من می توانم باهاش حرف بزنم .

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی send to allنمی کند.

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه همیشه جزو friendهام می ماند و من را deleteوIgn orنمی کند .

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه با اینکه من خیلی بدم من را log offنمی کند .

خدایا دوستت دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از خواننده های زیر را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 2,191